Fm007; Starplaza rea!

YÄÄÄH!


För alla som är superstar kan jag säga att det är rea!
Hela Elle har fyllts med reavaror!!!!
Kolla där, Ett tips =)

Andra tips på rean;
Colour block dress / Fudge/ 4 SD
Pritty in pink dress / Pretty in pink / 3 SD
Front pocket skirt / Pretty in pink / 2 SD
Valentin top / Pretty in pink/ 3 SD




För er som inte är superstar kan jag tipsa om lite billiga saker;

Fina glasögon / Splendid 2 SD (Svarta eller bruna)
Gröna shorts / Fudge /  4 SD (sida 2)
Vit/Rosa prickiga tights / Pretty in pink/ 5 SD


Själv har jag shoppat upp mer änn 25 stardollar (Utan play and earn) på rean,
Mitt superstar går ut imorgon


/Fm007


Klicka: www.fMarcusson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0